fredag 24 maj 2013

Att skapa en ritual


Äntligen har Rituals öppnat i Malmö. Givetvis var jag där och besökte butiken. Möttes av en mycket trevlig personal som verkligen tog hand om mig. Jag ville bara köpa hela butiken. Allt doftar underbart och en gjort på naturliga råvaror. Här vill man förvandla vardagsrutiner till meningsfulla ritualer.
Jag fastnade för deras underbara duschskum. Doft utav rismjölk och körsbärsblom. Alla produkter är gjorda på naturliga,förnybara och organiska ingredienser.
Har verkligen tagit fasta på deras varunamn Rituals. Passion för att skapa ren skär lycka.
Varje kväll är man uppkrupen i soffan med en kopp te, såklart ifrån Rituals. Earl Grey. Så nu har jag också skapat mig lite extra lyx i vardagen.
Så har ni inte besökt dem så föreslår jag att ni går dit. Lovar att ni kommer att fastna för denna underbara butik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar