måndag 4 november 2013

November...lååångt uppehåll

November månad är redan här. Herregud vad tiden springer iväg.
Tyvärr så tappade jag bloggintresset någonstans i somras. För många tankar om ditt och datt. Ingen inspiration att blogga eller att vara social. Säkert många av mina vänner som undrar. Men jag tänker väl så att är man min vän så stannar man kvar och innerst inne så vet man att jag älskar dem och kommer alltid tillbaka med energi.
Min energi tog slut när jag har varit i ständig kamp med min värk. Främst i rygg och i höfterna. Många tankar har farit runt i huvudet vad det kan vara såklart. Både läkare och sjukgymnast har varit inkopplade i snart sex månader. Väntar på en MR. Vi har provat en ny metod hos min sjukgymnast. Då han drar i ryggen för att frilägga mina kotor. Vi hoppas att detta ska hjälpa mig.
Med detta så fick jag fatta ett beslut att avsluta mitt jobb. Det var helt enkelt för tungt för min kropp.
Idag träffade jag en gammal god vän och nya ideer har poppat upp i hjärnan, inspirationen kom tillbaka att få vara kreativ igen. det som jag älskar mest. SKAPA.
Hoppas att den känslan stannar ett tag.
Under tiden som jag har varit "borta" har jag tagit tag i mina gamla intressen så som healing och kristaller.  Mycket att utforska om man vill.
Så hoppas jag att jag ska finna inspiration och fortsätta blogga så som jag älskar.

Kram till er alla 


1 kommentar:

  1. hej vännen,hoppas du för nya krafter tillbaka..ses imorgon
    kram på dig!

    SvaraRadera