lördag 25 augusti 2012

På väg hem

Sitter nu på planet på väg hem från Kroatien. Tio dagar har jag varit iväg med min väninna. En helt underbar resa med sol, bad, snorkling, god mat och nya vänner! Vi flög till Split där vi vistades i några timmar innan vi skulle ta båten över till Ön Brac. Väl framme på ön tog vi en runda till Drazenkas bror. Blev ett dopp i det kristallklara havet. Middag på kvällen och lite snack på altanen med Ella och hennes mamma. Tre dagar tillbringade vi på ön. Vi åkte sedan vidare till Zadar. Tre timmar på bussen och ett jäkla släp på väskor fram och tillbaka. Puuh, men klart värt det så klart. I Zadar bodde vi hos Drazenkas kusin . Vi fick vår egna lägenhet. Sju fina dagar fick vi där med mycket skratt och god mat. Summa sumarum, detta var en helt fantastisk resa som har innehållit allt man kan tänka sig. Jag har lärt mig att resa själv och vara utan min familj i 10 dagar. Och min man har nog lärt sig hur det faktiskt är att vara fru och mamma! :)

1 kommentar:

  1. Heeeej min Mare!! resevännen,svårt att fårklara för folk hur fint hade vi.Hoppas i framtiden vi kommer resa mera tillsammans.
    Pus på dig Gara

    SvaraRadera