söndag 19 februari 2012

Det där med söndagar

Ja, så var det söndag igen. Sov länge idag. Behövde sömn. Somnade med migrän igår och blir jäkligt såsig av min medicin.
Men nu är man pigg & glad :-)
Söndagar är både helt underbara, eller lite ångest laddade. Kan inte riktigt avgöra vilket. Ångest för att det snart är måndag, och att man inte hann med allt det är man hade tänkt göra under helgen.
Underbara när man bara får vara och få vila och dricka massa med gott kaffe.  Men denna helg har jag färdigställt mitt silikonande i badrummet vid badkaret, blev nästan bra. Fick såklart göra om det då jag hade missat att tabort tejpen efter att jag hade silikonat. Trodde att den skulle sitta kvar tills det var torrt. Fråga inte vad jag tänkte på. Andra gången gillt och det blev ok. Lite finlir bara.
Ska göra samma sak i duschen.
Projekt två är att måla om skåpsluckorna i badrummet. De är asfula. De ska bli vita, såklart. Fortsättning kommer på den punkten.
Passar på att önska er en fin söndag. Med en massa kärlek!!

                                                              Kram M

1 kommentar:

  1. Så mysigt det låter, kom på puff puff ikväll,drazen spelar gitarr ikväll mellan..15-21..om du har tid??
    kram

    SvaraRadera