måndag 30 januari 2012

Tooodelooo

Välkommen fina måndag! Hoppas att ni alla har haft en fin och härlig helg.
Lördagen bjöd på fin besök av sötaste Dada. Jag bjöd på fiskgryta. Mumma om jag själv får säga det. Mycket gott. Det blev en del inredningssnack som vanligt. Alla tokiga planer som man har :-)
Mannen tröttnade efter ett tag att lyssna på oss hihi. En härlig lördag med andra ord.
Söndagen gick i latmaskens tecken. Mest lunkandes i myskläder. Lite fix här och där.

Idag är jag ledig. Barnen har studiedag och jag har passat på att vara ledig. Skönt med en extra dag. Har handlat lite nya växter. Det är ju så tomt i alla fönster. Blev tre nya Myrtenträd. Får se om jag klarar av dem. De får absolut inte torka ut. Oooops, hur tänkte jag där. :-)
Ha en fin eftermiddag, nu vankas det nybryggt kaffe!
                                                                      Kram
                                                                         M


1 kommentar:

  1. Hej !
    TAck för den fina lördag,god mat och drick. Dukningen var fantastisk vackert,så jag trivdes bra.Älskar våra crazy!! inrednings snack..
    Vi måste till Ikea en dag..så vi hörs kram och ses snart

    SvaraRadera